søndag den 18. marts 2012

by Buch - Navnemærker

Så har jeg fået mine navnemærker! 
Jeg synes de er blevet mægtig fine og jeg kan varmt anbefale producenten til andre. 
Jeg havde lidt svært ved at vælge farver, der var så mange fine kombinationsmuligheder. 
Det endte dog med at blive brune mærker med guldskrift.
Mærkerne skal selvfølgelig sættes på mine hjemmeproducerede ting og det gør bare det hele lidt sjovere lige til sidst at kunne tilføje et "By Buch", når man nu har siddet og nørklet og arbejdet med noget i flere timer. Det er tilfredsstillende på en helt anden måde at blive færdig med et projekt nu. 
Nu skal der så bare laves nogle ting, hvor mærkerne kan sættes på.
Det forpligter - men på den gode måde.





'







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...