søndag den 4. marts 2012

Hæklet cupcake

Hæklehækle, hækle!











Jeg får altså hæklet en hel del denne weekend. Min mand er i gang med at bygge vores hus, så jeg har været alene hele weekenden. Jeg må jo desværre ikke hjælpe på grund af maven og den lille derinde. Så har jeg til gengæld ekstra meget tid til at nusse om min nye blog og til at udfolde mig kreativt. Lige i øjeblikket er det primært de tøsede produkter, der er kommet i produktion. Det er bare lidt mere motiverende, når man ved, at der er én der kan få glæde af dem inden længe. 




 

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin-har du hæklet længe?

    SvarSlet
  2. Til Vibstjert: Mange tak! Njah, ikke så længe, jeg lærte at hækle sommeren 2010, da jeg skulle være moster.. Jeg ville lave et hæklet babytæppe, så jeg gik på you tube og lærte mig selv at hækle. Siden da har jeg ikke kunnet lade være med at kaste mig over nye hækle-projekter :)
    /Marie

    SvarSlet
  3. Må igen-Lyder som en god idé, at tjekke youtube:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin, må se om jeg kan finde ud af at lave sådan en :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...