lørdag den 31. marts 2012

GAVELEG!

I dag modtog jeg en skøn pakke med posten! Den var fuld af små fine hjemmelavede ting og sager og den gjorde mig i helt påske- og forårshumør, for der var fyldt godt på med dejlige farver. Jeg deltog for første gang i en gaveleg hos bumbumland og det har virkelig været hyggeligt. Både det med at gå og vente spændt på en gave, men også det med selv at lave en gave til den glade giver. 
Gaven jeg fik af Ditte kan du se herunder... Jeg må hellere vente med at lave et indlæg med min gave, til Ditte har modtaget den :) 








Gaven hjalp mig også igennem en hård lørdag med specialeskrivning
Dejligt med varm the på sådan en rigtig blæsevejrs-dag



1 kommentar:

  1. Dejligt at se, at gaven kunne bruges :) Te er altid godt, hvis du spøger mig :)

    /Dittte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...