lørdag den 31. marts 2012

ØRERINGE!

I mine pauser fra læsning og specialet har jeg udfoldet mig kreativt og lavet nogle øreringe. 
Jeg ved endnu ikke om jeg kan bruge dem alle sammen selv, men formålet med at lave dem, var egentlig også bare at få lov at koble lidt af og bruge hænderne i stedet for hovedet. Lige som at jeg nu sidder og roder lidt med bloggen i stedet for at skrive.. men lige om lidt genoptager jeg arbejdet. Har besluttet mig for at holde fri kl. 22, så jeg har lige en times arbejde endnu. 
Men en gang i mellem har man brug for en pause.. eller to.. 






1 kommentar:

  1. Hold op hvor du slider, men du får godt nok også noget kreativt for hånden. De er rigtig fine, dine øreringe, jeg er især vild med uglerne. God weekend og fortsat god arbejdslyst.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...